ADOBE AFTER EFFECTS: Forum Expressions Tutorials Creative Cloud

Indications for image editing and video - After Effects, Cinema 4d, 3D Max...

COW Forums : Adobe After Effects

<< PREVIOUS   •   FAQ   •   VIEW ALL   •   PRINT   •   NEXT >>
Gustavo PiresIndications for image editing and video - After Effects, Cinema 4d, 3D Max...
by on Feb 19, 2012 at 10:24:17 pm

Salve pessoal,
super bom dia, tarde e noite...
Bom, estou precisando de uma indicação de programas para fazer um tipo de trabalho específico, eu não sei se é o feito é fractal da árvore brotando as flores e caindo as petulas que a Madonna usou em um de seus shows..

é a imagem da árvore que cai as pétalas que aparece no telão atras dela e do amigo que estão cantando... ela tb usa outros tipos de efeito em seus shows como por exemplo

acredito que ela abusa mesmo dos efeitos especiais e qeu ficam maravilhosos e profissionais mesmo em seus shows mas tb tem grana para bancar... pretendo me especializar em fazer trabalho como estes, é muito bem feito... desejo criar um vídeo de apresentação do grupo com algo parecido das folhas caindo, de uma floresta 3d por exemplo... então gostaria que alguém me indicasse algum programa que faz este tipo de trabalho, After Effects, Cinema 4D... programas da Adobe, corel... etc...
Então é isso gente, desde já agradeço e desejo muito sucesso e prosperidade para todos.

Google tradutor:

Save personal
Super Good morning, afternoon and evening ...
Well, I need a program to display a specific type of work, I do not know if it's done is fractal tree sprouting flowers and the falling petulas that Madonna wore in one of his shows ..

is the image of the tree falling petals that appears on the screen behind her and her friend are singing ... tb she uses other types of effect in their lives such as

I believe she abuses and even the special effects are wonderful and professional teh same in their shows but tb have money to pay for ... I intend to specialize in doing work like this is very well done ... I want to create a video presentation of the group with something like falling leaves in a forest 3d for example ... Then someone would direct me to a program that does this kind of work, After Effects, Cinema 4D ... programs from Adobe, Corel ... etc ...
So is this people, I thank you and wish much success and prosperity for all.

Return to posts index

<< PREVIOUS   •   VIEW ALL   •   PRINT   •   NEXT >>
© 2017 CreativeCOW.net All Rights Reserved
[TOP]