FORUMS: list search recent posts

Problems with the audio with a vx 2000

COW Forums : Audio Professionals

<< PREVIOUS   •   VIEW ALL   •   PRINT   •   NEXT >>
EDIER GOMEZ
Problems with the audio with a vx 2000
on Aug 18, 2009 at 4:37:57 pm

Hello friends, Gravsimo I have a problem with the audio of a video camera vx2000, Unfortunately not enough to buy me a new, I saw the need to buy a half of use, Recorded either at first but then left without audio spaces but these are minor, The video is no problem either, Leads to a technician, And told me that Eran Las heads, And told me that etsban damaged Las Audio cebezas good in order supuestamete Las but even so there were still problems with that, Leads to another and told me that was the engine Las heads, But it was sold not only the engine, Good I had to buy another engine, and nothing remains now only that detail with the first 5 minutes ago Once this condition is continuous shots, If they are short little shows the problem, In some parts but just slightly, Ye gave me pain cabza, The technician tells me that perhaps the tensor I said something like, Sorry for all the testament, But I like their chances if they are helping, Thanks in advance

Return to posts index

Alejandro Vargas
Re: Problems with the audio with a vx 2000
on Aug 22, 2009 at 3:03:46 pm

puedes hacer la pregunta en espanol? google transtlater acabo con la pregunta. no se entiende nada.

Return to posts index

Edier Gomez
probelmas con la vx2000
on Aug 22, 2009 at 6:44:11 pm

disculpa alejandro, detalle todo en espaƱol, no se cmo se convirtio todo el mensaje en ingles. tengo un problema con el audio con la sony vx2000, la verdad la compre de medio uso, porque no me alcanzaba para comprarme una camara nueva, el problema fue que al grabar con ella, se dropeaba mucho el audio y el video, la lleve para que me checaran y me dijeron que eran las cabezas, y que habia que cambiarlas, bueno en fin hicieron el cambio pero siguio con el problema, el problema no es seguido solo hace cmo cada 10 minutos, pero no me convencia y ademas vibraba mucho la camara la lleve con otro tecnico y me dijo que era el motor de las cabzas y que habia que cambiarlas pero no se vendia solo el motor tedria que ser con todo y cabezas, bueno en fin otro dinero para conseguir otras cabzas, me las cambiaron y nada siempre lo mismo, en este ultimo trabajo solo presentaba el problema despues de los 5 minutos y solo el audio se dropea el video se ve bien, ya la llev con el tecnico y me dice que tal vez sean los tensores algo asi, ya no se que hacer con este equipo dolor de cabza ya me dio, sera cierto que pudiera ser el tensor, gracias por la atencion y disculpa el testamento.

Return to posts index

<< PREVIOUS   •   VIEW ALL   •   PRINT   •   NEXT >>
© 2017 CreativeCOW.net All Rights Reserved
[TOP]